I AORANA

Iaorana oe Tavana rahi e
(Greetings to you great chief
E te Tavana rahi e
Iaora, iaorana iaora i te farereiraa e (repeat)(Greetings at this meeting occasion)

Iaorana, Iaorana, Iaorana e
(Greetings)
Te vahine Tahiti
(Tahitian girl)
Aue aue te nehenehe
(Oh, such beauty!)
Te vahine Tahiti
(The Tahitian girl)

Tiare, tiare, tiare e
(The flower)
Mo`orea e
Aue aue te noanoa
(Oh, such fragrant beauty!)
Te tiare Mo`orea
(The Moorea flower)

To fare niau e,
(My traditional hut i.e. w/coconut leaves)
I Borabora nui e
(In great Borabora)
Ua here vau ia oe
(I love you Borabora)
Borabora e

Na te moana e
(Over the ocean)
Ua reva ta'u tane iti e
(My man is flying)
Aue te arofa e
(Oh, the love!)
Ta`u tane iti e
(My man) (not too sure about this last stanza)

Hope this helps,
ia haamaitai te Fatu ia outou,
faaitoito,
Tearatai tane

Comentarios

Entradas populares de este blog

algunas frases hawaiianas

Maluaki'iwai Ke Aloha

Tapa'O No Te here